Faristol Barcelona Interactive Reactiva Basic/Pro (pantalla frontal)
Púlpit digital amb pantalla frontal, regulable en alçada
Faristol intel·ligent dotat d'una columna molt estable i sistema regulable en alçada. Disposa d'una pantalla tàctil (touch screen) de 27 "a la part superior del faristol i un monitor frontal de 22" amb un programari de gestió de continguts. Connectors d'entrada i sortida d'àudio i vídeo per les seves presentacions. Inclou un PC per la pantalla del tauler de lectura. En el cas que no desitgi la pantalla frontal, pot triar el model Bàsic.
Personalització del producte
No oblideu desar la vostra personalització per poder afegir-la al carroEl faristol model Barcelona està especialment dissenyat per adaptar-se a l'estatura de l'orador.
La pantalla tàctil d'alta precisió de 27″ permet a l'orador prendre notes i interactuar durant la presentació. La connexió amb el projector, és molt simple, només cal connectar els cables.
Característiques generals del faristol multimèdia model Barcelona:
- Pantalla d'altaveu multitàctil
- Pantalla frontal: amb reproductor multimèdia de senyalització incorporat
- PC del reproductor: CPU Intel de 4,10 GHz, 4 GB de RAM, SSD de 120 GB Win 10 Pro
- Ajustament d'alçada del control remot
- Micròfon
- Anotació Creapen
- Temporitzador tàctil digital
Especificacions tècniques detallades a la secció adjunts (veure a la part superior d'aquest bloc).
NOTES:
Aquest producte es fabrica sota comanda.
Despatxat a Euro palet (estiba), inclou embalatge de fusta per a exportacions.
Aquest producte requereix un pressupost especial d'enviament. Els costos d'enviament no inclouen impostos i càrrecs associats a la importació, i a les duanes. Per a més informació truqueu-nos al 93 725 94 60. Resoldrem tots els seus dubtes sobre aquest producte.
Temps de lliurament: entre 4 i 5 setmanes
Especificacions
- Característiques del producte
- Apte per exteriors coberts
Fabricat en metall
També li podria agradar